keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Päätöntä menoa?!?

Vitsit, että tykkään tästä Eat cake craphicin hulluna hyppelevästä kukosta :D
Näitä kortteja tein täysiä kymmeniä täyttäville sarjana, eli tällainen löytyy myös 20 ja 30 numeroilla. Taasen toteutus hyvin simppeli, eli leimaukset tussipaperille, väritys copic tusseilla ja sitten musteenlevittimellä reunoihin Distress mustetta. Numerot puupalikallisilla leimasimilla, jotka olen joskus pari vuotta sitten hommannut ja aika vähälle käytölle ovat jääneet, mutta jospa nyt käyttäis niitäkin vähän enemmän...parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D


4 kommenttia:

Ritva kirjoitti...

Hih, onkin aika lystikkäitä tipejä - breikkaamassako lie :)
muuten-
oletko esitellyt joskus sinun askartelunurkkausta, kun sellainen on vihdoin minulle suunnitteilla, vielä tarvitse ideoita, koska teetetään ilmeisesti joku kaappi tms...

Miia kirjoitti...

Moikka Ritva!

Juu, olen mä nurkkauksesta ottanut kuvia useampaankin kertaan, nyt en omasta blogista postausta löytänyt, mutta stampARTictin sivuilta löysin, elikkäs täältä löytyy:

http://stampartic.blogspot.com/2009/06/vis-oss-din-hobby-plass-show-us-your.html

Olen tosi tyytyväinen tuohon nurkkapöytään, siihen mahtuu tosi paljon tavaraa, eikä tarvitse hirveästi muita hyllyjä ja ennenkaikkea, pöydän alla on myös runsaasti tilaa ;D

Ritva kirjoitti...

Hips taas!
Näytti hyvältä, paitsi taitaa olla liian iso minun vielä pienempään nurkkaan,,,,vai mitkä sinun mittasi ovat - siis nurkkauksen :)

Mervi kirjoitti...

Hei, tosi kivoja kortteja miehille, ja kukot on makeet;-))m