perjantai 8. tammikuuta 2010

Vimppa Jehko

Nyt on aika jättää jäähyväiset Jehkotar Card Challenge haasteelle. Viimeisenä haasteena olikin tehdä kortti Tarulle. Tässä minun korttini, joka lähtee maanantaina postin matkaan :)
Toivottavasti Taru saa ison kasan kortteja muistoksi :)

Viimetinkaan jäi tämänkin kortin teko, on tuo askarteluaika vähän ollut kortilla viime aikoina. Tosin, yksi tämän vuoden lupauksistani on, että pitäisi näitä korttiylläreitä lähetellä vähän useammin, eikä vain keskittyä niiden tekemiseen. Tarkoitan siis, että pitäisi lähetellä kortteja ihan muuten vaan, ainakin mun mielestä korttiylläri on aina ihana-varsinkin itsetehty :))

Jehkottaren haaste tuokin mieleen monenmoisia muistoja. Minä olin yksi onnekkaista, joka sai olla mukana DT tiimissä, joten isot kiitokset siitä vielä näin jälkikäteenkin. Ihana oli seurata joka viikko DT tiimiläisten hienoja kortteja, taitavia kortintekijöitä kaikki, ja haasteet tietty oli mukavia ja erilaisia luonnokset oli joka viikko! Mutta niinhän se on, että aikansa kutakin. Taru varmasti keksii jotain jännää vielä, on sen verran tarmokas emäntä :)

2 kommenttia:

AN kirjoitti...

Aivan ihana kortti-kaikki kohdallaan-tykkään paljon--

Ritva kirjoitti...

Tosi suloinen kuva ja kortti!
Niinpäs, tämmöinen noviisi sai tosi paljon Jehkon haasteista irti teidän ihanien dt-tiimiläisten korteista - toteutus ehkä ontui minulla, mutta piäasia, et yrittää!