keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Ei täällä olla jouten oltu ;D

Aika hiljaista on ollut täällä blogissa, syynä sairastelut ja kaikenmoinen härdelli.
Tilauskortteja olen myös tehnyt, mm. ristiäiskutsuja.

Öitä on tullut viime aikoina valvottua, ja kun valvoo, pitäähän sitä jotain saada aikaiseksi..kuka sitä nyt jouten olis ;D. Leimakuvien värittämiseen en ole öisin jaksanut keskittyä, joten otin 3D kuvat esiin.

Syy, miksi "plajäytän" nämä kaikki tähän ruutuun kerralla, on se että näitä hologrammi 3D kuvia ei vaan saa nätisti kuvattua, tai ainakaan minä en yrityksistä huolimatta onnistunut joten menköön näin nyt sitten. Simppeleitä perusmalleja, tykättyjä, joten on näitäkin tehtävä :)

Siivonnut olen myös,
joten koukussa kortteihin kirppiksellä on sekalainen joukko leimasimia myynnissä.

Oikein aurinkoista ja ihanaa päivää kaikille!!

1 kommentti:

Annennäpräilyt kirjoitti...

Ihania:)
mä just kanssa aattelin, että mulla on kukka-arsenaali 3D-korteista loppu, tarttis tehä, jos sais pyhinä aikaseksi vaikka ulkona istuen
ja harmi kuulla että teillä sairastellaan

halaus:)