perjantai 18. syyskuuta 2009

Perjantain kunniaksi kevennys :D

Huomenia :) Ajattelin teillekin kertoa mun kivasta päivästä, joka oli piristysruiske arkeen ja tuli tarpeeseen. Olin siis eilen Hotelli rantasipissä Laajavuoressa, jossa oli Schwartzkopfin tilaisuus, The essential looks-syksy-talvi(linkissä kevät-syksy, näitä ei ole vielä julkaistu). Tilaisuudessa ensin valittiin mallit ja onneksi sentään pääsin mukaan, kaikki eivät päässeet. Ensin siis oli hiusmallien valinta joka alkoi klo 10 ja samalla siinä sitten demoilijat miettivät, kenelle tehdään mikin leikkaus, väri jne. Aiheina oli tosi monta eri kategoriaa ja minusta tuli sitten kasari miia, eli 80 luvulle mentiin :D

Päähäni sain neljää eri väriä, jotka eivät kyllä näissä kuvissa kovin hyvin näy koska kuvattu illalla, mutta saa näistä jotain osviittaa :D Etualalla oli "tötsi", joka kyllä oli huomattavasti enemmän pystyssä, mutta tyttötermiitti "tasoitti" sen kun tulin kotiin :D Tötsi otti auton kattoon kun näytöksestä ajoin kotiin, eli aikasta korkea oli :D
Päällä minulla oli kiiltävät hiihtohousut mustat, sellainen musta paita ja keltainen vyö-unohtamati kaaaaamian suuria kultaisen värisiä korvakoruja ja muita koruja, heh, ei ihan olleet mun tyyliä.

Näytökseen menin hiukset auki, ja lavalla minulle sitten loihdittiin tällainen kampaus, joka modernimpi toiselta puolelta ja toiselta puolelta sitten hieman sellainen discohile tyylinen. Banaaninutturaksi tätä normisti kutsutaan, tosin tämä tällainen rikottu versio.


Tässä sitten hiukset pinnin poisottamisen jälkeen (ja pari niitä pinnejä olikin :D). Aikasta lyhyt päältä..iiks!
Ja tässä sitten kuva edestä vielä, tykkäsin hurjasti meikistä, joka siellä mulle laitettiin. Kaiten sitä vois meikkaamistakin harjoitella :) heh, ei oikein hymy enään kuvattaessa irronnut, aikasta väsy :DPäivä oli pitkä 10-20, mutta se meni nopsaan. Hauskaa oli, hyvät ruuat ja lopuksi saatiin vielä kassillinen tuotteita mukaan, jonka arvo oli aika suuri. Jos siis joskus huomaat, että hiusmalleja etsitään, suosittelen ainakin harkitsemaan :) Voit saada radikaalin muutoksen, muttet koskaan sellaista, joka ei sinulle sopisi. Mutta..kaiten varoituksen sana tässäKIN paikallaan, jos nyt satut menemään hiusmalliksi ja et mallista pidä tai väristä..älä nyt hyvänen aika tule minua syyttämään ;D

9 kommenttia:

Kaija kirjoitti...

Aivan ihana!
Täydellinen muodonmuutos,sopii todellakin hyvin,kauniisti leikattu ja meikattu:)

Taava kirjoitti...

Mä ja Riiviö ollaan molemmat oltu hiusmalleina ja voin kanssa suositella. Molemmilla kerroilla sanoin, että harmaata ja kaljua ei saa tulla, mutta muuten ei mitään väliä.

An kirjoitti...

Minäkin olen ollut hiusmallina jokunen vuosi sitte ja suosittelen !
Kylläpä olet kaunis! :)

Taru Jehkonen kirjoitti...

Aika iso muutos entiseen.... :D

Susanne kirjoitti...

Vau, todella kauniit hiukset ja meikki! Sopii todella hyvin =)

Miia kirjoitti...

Kiitos kommenteista :)

Taava..meille malleille tehtiin aika selväksi, että olemme tuoneet hiukset sinne ja he saavat tehdä niille mitä haluavat, eli malliin, väriin eikä leikkaukseen saanut vaikuttaa millään tavalla. Kahdelta mallilta "kynittiin" aika lyhyeksi hiukset, tosin niistä tuli upeat ja molemmat mallit lopputuloksesta pitivät aidosti. Ensin he näyttivät, millaisia malleja päivän aikana tehdään ja sitten antoivat luvan vielä perääntyä, muttei kukaan kuitenkaan halunnut lähteä :)
An, kiitos kauniista sanoistasi :)

Ja tosiaan, muutos on mielestäni aika iso, aika paljon lähti ainakin pituudesta, mutta mielestäni olen nyt enemmän aikuisen näköinen :D

maiju kirjoitti...

Hieno kampaus sulle tehtiin... Äläkä säikähdä lyhyitä hiuksia päältä... leikkaus on magee ;)

Itse varasin työkavereilleni mahdollisuuden päästä meikkauskoulutukseen, johon ollaan ryhmänä menossa. Edellisestä vastaavasta on kulunutkin jo noin 30 vuotta aikaa, joten on aika käydä uudistamassa vähän meikkaustaitojaan. Ehkä on aika opetella vähän uusia kikkoja meikkauksen suhteen, ettei tule koko elämäänsä meikata samalla tavalla... kun ikäkin pitäisi jo ottaa huomioon ;)

Seuraavaksi varmaan otan käsittelyyn hiukseni, johon pitäisi keksiä varmaan joku repäisevä väri ;)

Taava kirjoitti...

Silloin, kun mä olin mallina, niin multa kysyttiin, että mitä ei saa tehdä ja kun sanoin nuo omat ehtoni, niin ei kuulemma paha. Riiviön kohdalla taas mun piti kirjoittaa lupalappu ja sielläkin lähinnä pitivät mua vaan coolina äitinä ;-D
Kyllä ne yleensä saa vaan hienon lopputuloksen aikaan, osaavat lukea ihmistä päältä.

Hilkka kirjoitti...

Olet todella upea, niin kampauksen kuin meikinkin suhteen:))